Műsorok

Hyundai Blue

Hyundai-ról kialakult kép alappillére az i30, amely a márka újkori történetének legelső darabja volt. Az i-széria úttörője most módosításon esett át és start-stop rendszert kapott.

A Hyundai új formanyelve leginkább az orr-részen testesül meg. A hangsúlyos légbeömlők szinte folytatódnak a motorházfedélben. Jellegzetes a hátsórész is. A dizájn minden eleme harmonizál egymással, céltudatos, magabiztos megjelenést adva az autónak. A hosszú tengelytáv és az i30 szélessége a Hyundai méltán elismert tér-ergonómiai szakértelmével párosulva tágas, kényelmes utasteret, kifinomult funkcionalitást nyújt. A kezelőszervekre az intuitív ergonómia jellemző. Az i30 sajátossága még az integrált audio-rendszer könnyű kezelhetősége, valamint a Hyundai-ra jellemző bőséges tároló-, rakodóhelyek az utastérben. Kiváló tartású első és hátsó ülései a hosszú utakon is kényelmesek. Még az üléskárpit varrására és a kifogástalan anyagok használatára is odafigyeltek. A 60:40 arányban osztottan dönthető hátsó ülésekkel a raktér bármikor megnagyobbítható.

A tesztautóban az igazi érdekességet az ISG, a tengelykapcsoló-pedál lenyomásakor újrainduló motor jelentette. A hasonló megoldások közül a Hyundai rendszere a legjobbak közé tartozik. A végeredmény 7,3 literes városi fogyasztás volt, ami 20 %-al kevesebb, mint ISG nélkül. A kategória egyik legerősebb 1.4 literes motorja dinamikusan mozgatta az i30-at. Még öt személlyel, kb. 500 kilogrammos terheléssel sem kellett noszogatni. Alacsony fogyasztása, ára és a külső-belső értékei vonzó ajánlattá teszik az i30-ast.