Műsorok

Honda City

A tesztautó 1.4 literes, 100 lóerős motorral került forgalomba.

Az új Honda City-n ismerős vonalakat véltünk felfedezni. A külső dizájnelemek, a karosszéria, a lámpaívek az Accord arculatára emlékeztetnek, ellenben a gének a Jazz véréből származnak. Sikerült a kistestvér alapjaira egy látványosan sportos külsőt faragni.

A belső jól sikerült, tágas a hely hátul, az utasoknak is, kényelmes és szép a kárpitozás. A műszerfal a szokásos három kerek főműszerből és egy digitális kijelzőből áll, ami bár egyszerűnek tűnik, mégis könnyen megtalálunk rajta minden szükséges információt. Apró tárgyaink elhelyezésére számtalan kis rekesz szolgál és a hátsó ülés alá is teljes szélességében pakolhatunk. A rádió hangminősége nem rossz, a kormányról is vezérelhető, de a konzolon a kezelőgombokat ügyesebben is elhelyezhették volna. A csomagtér nagy, meghaladja az 500 litert. Légzsákok vannak mindenhol, valamint ABS, EBD, ESP - hátha hibázunk és ők beavatkozhatnak. Övfeszítőt és ISOFIX rögzítési pontokat is találtunk a gyereküléshez.

A City sebességváltója ötfokozatú és a városi forgalomhoz lett hangolva. 1.4 literes, 100 lóerős motorját kis kettősség jellemzi. Háromezeres fordulatig a hangját sem hallani és szerény a fogyasztása is. Négyezres fordulat felett felébrednek benne a lovak, kitűnő gyorsulást produkál és a hangja is markánsabb lesz - élménnyé válik a vezetés. Vegyes használatban sikerült 5,6 literes átlagfogyasztást mérnünk, ami feltűnően jó eredmény. Az autó egyetlen hátránya, hogy a teszt után vissza kellett adnunk.