Műsorok

Skoda Superb Combi - csomagtere óriási; kategóriájában a legnagyobb!

Elődje a mai napig a taxisok kedvence.

Az első generációs Superb-et a megbízhatóság, az alacsony fenntartási költségek és a kategória más modelljeihez képest megfizethető ár jellemezte, ezért a mai napig a taxisok kedvence. Az új generációs Skoda Superb-re is igaz mindez, de ez már kombi változatban is kapható.

Az általunk kipróbált tesztautóban duruzsoló 1.8-as, 160 lóerős TSI turbomotor 250 Nm-es nyomatéka hétsebességes DSG váltón át jut az első kerekekhez. A váltó a kellően nyomatékos motor jóvoltából szinte észrevétlenül vált és hibátlanul teszi a dolgát. A futómű inkább pattogós, kemény - ami szerencsére csak üres csomagtartónál feltűnő.

A beltérbe bőven jutott a prémiumérzetet keltő fa- és krómozott kiegészítőkből. Elöl fejedelmi a helykínálat, kényelmesek és jótartásúak az ülések, kellemes fogású a multifunkciós kormány. Érintőképernyős navigációs egység, széphangú HiFi-rendszer, kétzónás klíma, ülésfűtés elöl-hátul - hogy csak néhányat említsünk a rendelhető extrák sorából. A fejedelmi helykínálat hátul is folytatódik, nemcsak hatalmas a lábtér, de az alapból 633 literes csomagtartó mérete a hátsó ülések előredöntésével akár 1 865 literig bővíthető. A távirányítós, motoros működtetésű csomagtérajtó praktikus és kényelmes extra.

10 literes városi fogyasztása nem mondható rossznak, ha figyelembe vesszük, hogy egy benzinmotoros, másfél tonna önsúlyú és közel 5 méter hosszú autót vezettünk.