Műsorok

Honda CR-V - a nyolckerekes szabadidőautó

Az "Autózzunk amennyit kell és biciklizzünk amennyit lehet" mottó jegyében a Honda a kétliteres, benzines CR-V mellé két gyári kerékpárt is adott a teszteléshez.

A 2010-es modellévű CR-V 150 lóerős benzinmotorja nem kirobbanóan sportos, de megfelelően erős a másfél tonnás autó mozgatásához. A motor 190 Nm nyomatéka hatfokozatú manuális váltón és az automatikusan kapcsoló összkerékhajtáson át jut a kerekekre. Az autó futóműve lágy, az úthibákat könnyedén veszi és magas építése ellenére is igen stabil.

Panorámatető és sötétített ablakok - az autó belsejében a minőség és a helykínálat királyi. A fűthető bőrülések kényelmesek és jól állíthatók. Mivel a CR-V egy családi autó, ezért az utasok biztonságára nagyon figyeltek a tervezők. Felsorolni is nehéz lenne valamennyi beépített kényelmi és biztonsági felszerelést és berendezést, ezért csak ízelítőül néhány: 6 légzsák, aktív fejtámlák, kipörgés és kisodródásgátló, utánfutó-stabilizáló rendszer, kanyarkövető fényszórók, adaptív tempomat, ami nemcsak a beállított sebességet, hanem a követési távolságot is tartja. Az 524 literes csomagtér kifejezetten nagynak számít, de még növelhetjük is, ha a hátsó üléstámlákat előre hajtjuk.

A japánok meggyőződése, hogy a Honda-tulajdonosok fogékonyabbak a környezet kímélete iránt, ezért az "Autózzunk amennyit kell és biciklizzünk amennyit lehet" mottó jegyében a kerékpár is megjelent a gyár kínálatában. A vonóhorogra szerelt kerékpártartón két kényelmes, aluminiumvázas, teleszkópos, 27-sebességes Honda trekkingkerékpárt szállíthatunk.

A Honda CR-V-vel és a két biciklivel nagyon kellemes és szép túrákat tehetünk.