Műsorok

Euronics 2019 - megújul a márka teljes arculata!

- Komoly céljaink vannak a 2019-es évre, kíváncsian várjuk a visszajelzéseket! - jelentette be a sajtó képviselőinek Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.
Euronics 2019
Az Euronics 2019 elején kutatást végzett lakossági és munkavállalói körben azért, hogy kiderítse, hogyan látják a vásárlók a hazai műszaki cikk piacot, mi alapján alkotnak véleményt, és milyennek képzelnek el egy ideális műszaki áruházat.

Euronics 2019
Az online felmérés szerint a válaszadók közel négyötöde (79%) leggyakrabban személyesen, műszaki áruházban vásárol műszaki cikket, az online vásárlást a válaszadók csupán 21%-a jelölte meg. A vásárlási elégedettséget befolyásoló tényezők közül messze kimagaslik az eladók megítélése, a válaszadók több mint háromnegyede (77%) számára kifejezetten fontos, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, ugyanennyien állították, hogy az ideális műszaki-cikk áruházban az eladók felkészültek, figyelmesek és a legtöbb vásárlói kérdésre tudják a választ. A felmérésből kiderült, hogy a vásárlókat leginkább az akciók (61%) és a termékkínálat bősége (60%) befolyásolják abban, hogy melyik műszaki áruházat választják, a termékek minősége és ára a válaszadók négyötöde számára fontos. A megkérdezettek közel háromnegyede (71%) szerint fontos az országos jelenlét, az áruhitel lehetősége (56%) és az eladók szakértelme, felkészültsége (54%).

- A vásárlói vélemények és visszajelzések nagyon fontosak számunkra, ezért 2019-ben letisztultabb arculaton és korszerűbb boltok kialakításán dolgozunk, miközben az Euronics márka teljes megjelenését megújítjuk. A vásárlás, mint élmény középpontba helyezése során a termékek szélesebb körének kipróbálását is lehetővé tesszük. Megújult üzleteinkben a korábbinál gyorsabb vevőkiszolgálást biztosítunk mind a fizetés, mind pedig az áruk átvételekor, így könnyítjük meg a vásárlást. Komoly céljaink vannak erre az évre, kíváncsian várjuk a visszajelzéseket! – jelentette be a sajtó képviselőinek Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

Az Euronics márkanév kizárólagos hazai használóját, a veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8 800 üzlet tartozik. A A magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc 65 üzlettel ma már Magyarország minden megyéjében jelen van. A Vöröskő Kft. árbevétele 2018-ban meghaladta a bruttó 74 milliárd forintot, ez 20%-os növekedés a megelőző évhez képest. A cégcsoport összesen 1250 dolgozót foglalkoztat.

Fazekas Bálint nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgató és Hunyadi László marketing és értékesítési igazgató