Műsorok

Irányjelző, 2011 január

Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke és Hisashi Takeuchi, az esztergomi Suzuki-gyár vezérigazgatója egyaránt optimista az idei év piaci sikereit illetően.

A multifunkcionális Hyundai ix35-nek teljesen mindegy, hogy aszfalton vagy földúton halad, a 184 lóerős, sportos 2.0 CRDi motor könnyedén mozgatja a 4,4 méter hosszú crossover-t. Továbbfejlesztett motor, még biztonságosabb karosszéria, jobb utasvédelem: a Honda CR-V 2.2 Executive Euro 5-ös i-DTEC dízelmotorral szerelt változata most első ízben automata váltóval is elérhető. A legkisebb Audi, az A1-es havas, télies környezetben mutatkozik be. A 122 lóerős, 1.4-es TFSI motorja nem véletlenül nyerte el az Év Motorja címet...

Utoljára a Twingo volt hasonlóan nagyjelentőségű újítás a Renault történetében, mint most a Wind. A kétüléses cabrio-t a gyár sportrészlege tervezte. A VW Touareg tavaly komoly fogyókúrán esett át, ezzel együtt merevebb karosszériát is kapott. A 240 lóerős V6-os TDi BlueMotion motor hatalmas, 550 Nm-es nyomatéka játszi könnyedséggel hajtja a 2,2 tonnás SUV-ot.

Az alsó-középkategóriás Citroën C4 rengeteg innovációval újult meg, a mikrohibrid hajtással kombinált e-HDi motortól kezdve a start-stop automatikán át a holttérfigyelő-rendszerig minden újítás a gazdaságosságot, környezetünk védelmét és az utasbiztonságot szolgálja.

Dolhai Attila az olasz autókat hasonlóan könnyednek találja, mint az olasz dalokat. Nem véletlenül, hiszen egy Lancia Delta-val közlekedik.

Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke már a válság utáni tervekről beszél. Jó esetben idén már a 2009-es év eredményességére állhat vissza a piac.

Hisashi Takeuchi, az esztergomi Suzuki-gyár vezérigazgatója alapvetően optimista és abban reménykedik, hogy az év második felében már jobbak lesznek az európai gazdaság mutatói és több autót vesznek az emberek. Büszke arra, hogy a Magyarországon gyártott Suzuki-k minősége megegyezik a Japánban gyártott autókéval, a nálunk készült Splash Japánban is megállja a helyét.