Műsorok

Irányjelző, 2010 február

Mi lehet az oka annak, hogy egyes Toyota-típusokat visszahívtak?

Az új Astra is továbbviszi az Opel legújabb formanyelvét. Még rendelni sem lehetett volna szélsőségesebb időjárási körülményeket az autó hazai bemutatójához. A takarékos start-stop rendszerrel felszerelt Toyota Urban Cruiser-ről kiderült, hogy 1.3 literes, 100 lóeős motorjával igazi városi mindenes. A Subaru Legacy 2000 köbcentis, 150 lóerős dízel-boxermotorja a tesztvezetés alatt 6,2 literes átlagfogyasztást produkált. A Legacy a 100-as sprintet 9,3 másodperc alatt futja. Az új Fiat Doblo Cargo gyakorlatilag semmiben sem hasonlít elődjére, amelyet 2000-ben mutatott be a Fiat. A 125 lóerős, 1.6 literes Suzuki Swift Sportot meglepő dinamizmus és káprázatos külső jellemzi. A teszt során az átlagfogyasztása 7,4 liter volt 100 kilométeren.

A KIA Venga egy új családi autó, melyet a magyar származású Kovács Miklós tervezett. Amikor beleülünk, rögtön az a "kompakt-autó érzet" fogad bennünket, amelyet az ilyen kategóriájú autóknál megszoktunk. A Renault Fluence viszont kategóriát teremteni hivatott a magyar piacon. Eleganciájával, felszereltségével és motorválasztékával egyaránt alkamas családok vagy akár üzletemberek céljaira is. A Renault igazi világautónak szánja. A Ford 2010-ben valóságos technológiai invázióra készül, az új S-Max és a Galaxy ennek az inváziónak az előhírnöke. Az újdonságokat Dél-Spanyolországban mutatta be a gyár.

Mesterhármassal jeletkezett a Honda: megérkezett a VFR 1200F, a VT 1300CX és a CBF 1000F motorkerékpár.

A márka hazai szakértőjétől kapunk választ kérdésünkre, hogy miért is hívtak vissza egyes Toyota típusokat.

Folytatódik a sokszoros magyar bajnok, a 80 éves id. Reisz jános élménybeszámolója, aki 22 bajnoki győzelmet tudhat magáénak.