Műsorok

Irányjelző, 2010 augusztus

Az év legforrób hónapja bővében volt autós-motoros eseményeknek és jónéhány új autóteszt is helyet kapott a műsorban.

A 2.2 literes, 150 lóerős Toyota RAV4 rugalmasan alkalmazkodik a város falain túli kalandokhoz is. Aktív, merevlemezes navigációs rendszere hangvezérléssel irányítható. - A stáb már-már Amerikában érezhette magát, amikor kipróbálhatta a Kanadában készült Suzuki XL7-est. A forgalmija szerint Grand Vitara, de nem is hasonlít rá! A motorja tipikusan amerikai és ezzel együtt sajnos a fogyasztása is... - A Peugeot 1.6 literes, 110 lóerős HDi motorja az ötszemélyes családi Partner-ben is bizonyított: elpusztíthatatlan, igen harapós dízel. Az elsőkerékhajtású autó minden gond nélkül boldogul hóban, sárban és homokos talajon is, köszönhetően kibővített ESP rendszerének. - Az "Autózzunk amennyit kell és biciklizzünk amennyit lehet" mottó jegyében a Honda a kétliteres, benzines CR-V mellé két gyári kerékpárt is adott a teszteléshez. A vonóhorogra szerelt kerékpártartón két aluminiumvázas, 27-sebességes Honda trekkingkerékpárt szállíthatunk.

Bemutatkozik a Honda új városi cirkálója, a PCX 125. A robogó csupán 2,6 liter fogyaszt és még jól is néz ki. Forradalmi újítása a kormányáról aktíválható stop-start rendszer, amely 3 másodperc alapjárat után leállítja a motort, majd gázadáskor újból elindítja. - A motorok között országúti cirkálónak számító 80 lóerős Suzuku Intruder M1500 igazi arcát a hosszú országúti utazás alkalmával mutatja meg. A motor ülés-kormány-lábtartó hármasa jól pozícionált, ezért hosszú távon is kényelmes.

Id. Reisz János, a huszonegyszeres magyar bajnok négy év után ismét nagy izgalommal készült a motorozásra a MOL Dynamic Kupa amatőr meghívásos versenyén a Hungaroringen. A meghívást 81 évesen az egyik legszebb ajándéknak tartja.

A Suzuki Kupán több olyan versenyző is indult, aki a Suzuki Akadémián szerezte meg jogosítványát. E szép szakmai sikerről beszélt Szabó Attila, a motoros Akadémia vezető oktatója.

A lopott autók felkutatásával foglalkozó Autóvadászok tíz év alatt több, mint 5 milliárd forint értékű autót adtak vissza tulajdonosaiknak. Július végén egy új Fiat-tal gazdagodott az Autóvadász-flotta, az autót Stekl László, a Fiat Magyarország ügyvezetője adta át Sánta László alapító autóvadásznak.

Ifj. Érdi Tibor autóversenyző a Schobert Norbi által kifejlesztett Update-programmal akart jelentős súlycsökkenést elérni a Mecsek-Rally-ra. Könnyebb pilótával a Mitsubishi is jobban gyorsul...

Az Irányjelző stábja ott volt a szeptemberi Ferrari Racing Days beharangozóján is.